saknar barndommen. lite smått..

sitter och lyssnar på ariel kill him synd att han inte gör något längre in om det projektet men önska han all framgång med the deer tracks.. 

tänker lite tillbaka på alla saker jag och David  gjorde när vi växte upp...
och hur vi var  i skolan ja Källmurskolan i Gävle alltså..
Fan det var ganska roligt om man tänker efter... vi drömde bara om sådant du ha blivit av tusan tycker det är så roligt att du lyckades förverkliga din stora dröm. (och dina budskap.. )
kommer i håg hur mycket jag känner igen mig i texter mm..  jag vet inte varför men kanske för att man levde med dig.. vi sprang omkring på Långbacka fram och tillbaks till christian Nordell kommer du ihåg David.. kommer du ihåg..
Glömmer aldrig heller när du kom  eller sparang fram till mig på stan  i gävle och sade att du skulle släppa en skiva din första alltså.. :) "like her tapestry." shit vad minnen jag har jag köpte den iaf. precis som alla andra skivor du släppt.. tack david för allt fint komponerade musik styckena du givit mitt liv..
hoppas du  kommer läsa detta och förstå hur duktig du är och hoppas du tar åt dig..
på den tiden som liten sade vi till varandra du jag och Chrille att aldrig skiljas åt som vänner aja... det blev juh som det blev. hoppas att allt är bra nu iaf.. tyvärr hittar jag ingen gammal bild på dig mig och Chrille men men...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0