störande kommentar..

jag fattar ej vem den där "emanuel" är osv...
det enda jag skrev om David var att vi lekte mycket som barn han jag och Christian.
fattar bara inte påstår att jag lever i en fantasivärld mm..
jadu förrvisso det kanske man gör men barndommen kommer jag ihåg som rinnande vatten..
skulle kunna skriva så mycket om vad vi gjorde detaljrikt mm..
David kanske har Glömt... 
Men jag har inte det tror ine Christian har glömt heller..

jag fattar typ noll av den kommentaren han skrev i det inlägget..
säg något "emanuel"  hur jag ska kunna bevisa mottsatsen så gör jag det jag LOVAR DIG..
typ vad han hade för frisyr som liten mm... eller hårfärg. Vilket nmr på Långbackav. i bomhus vi hängde mest osv.... 
om du är så säker på dig själv... testa fråga Kallo eller ja varför inte Christian.. ?
Gör det.
men snälla säg inte att jag hittar på orkar inte med det för tillf... önskar att jag orkade ta en Fight mot dig, men för tillf. så orkar jag inte alls blev ganska  knäsvag av din kommenatr..
du vet juh inte ens vad jag snackar om...
tack för mig... hoppas du svarar på detta "emanuel" snälla gör det försök ställa mig mot väggen..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja - eller hur??



Visst var det en märklig kommentar?



Jag vet att du umgicks med David när du var liten.



Det är liksom ingenting att ljuga om heller.



Det vore skillnad om någon skriver att den brukar festa med påven, Elvis och Van Damme på samma gång - men hallå? David Lehnberg.



What's the deal? =D



Emanuel verkar snarare ha motiv mot dig personligen till att skriva som han gör.

2009-04-28 @ 17:17:26
URL: http://cadstudio.se
Postat av: Magnus

sv: stefan.

jo helt klart och jag vet inte ens vem tjommen i fråga är så man blir juh lite konfunderad.. :/

2009-04-28 @ 17:35:10
URL: http://ifidie.blogg.se/
Postat av: Petra

Roligt att du hittat till min blogg :) Allt bra med dig?



Skolan jag ska söka är en butikschefsutbildning i Luleå, en yrkesutbildning..

2009-04-28 @ 19:21:41
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: maria

jag älskar dig.

bara så att du vet.

2009-04-29 @ 01:06:08
URL: http://trappedinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0