that's it.

ytterst komiskt att du inte inser att jag ser att ip-numren är samma. det spelar ingen roll om du heter emanuel, jonas eller tarzan. synd bara att du har skyddat mobilnummer annars hade du fått dig ett litet samtal nu bara.
hoppas att du har trevligt :)

det enda jag skrev om david var att vi lekte ihop när vi var små. inget annat. och han är inte elvis. han är inte påven eller nic cave. så jag förstår inte denna uppståndelse.
jag och david har aldrig varit bästa vänner, och kommer nog aldrig att bli det heller.
jag hade bara en dag då jag tänkte tillbaka på min barndom och hur uppväxten var i gävle. that's it.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Väl talat käre granne! =)

2009-04-29 @ 02:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0