ja vad har man gjort senaste tiden då?..

ja det kan man  undra.. 
jag  och hjärtat har varit  till stavaträsk i helgen, Niko och bertil fölljde givetvis med..
Niko var som hel vild när han fick springa omkring utan koppel..
och på väg till stava så lyckades jag få Niko att skratta. JA S K R A T T A!
han mådde så gott.. förrutom värmen då.. det var  juh  olidligt varmt i helgen så.. ca 30+
kom hem i måndags. förlåt att jag inte uppdatera just då, men antar att jag inte hade någon lust bara eller glömde helt enkelt bort det..
så vad ska  folk göa till midsommar då?
har ni/du några planer att dela med dig av?
ni får ha det bra iaf ska lägga upp en ny bild på Niko enjoy..

Kommentarer
Postat av: P

de var då en söt liten sak! :D

2009-07-03 @ 07:20:02
URL: http://pippiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0