vad roligt vi hade det...

igår var en helt underbar dag..
jag och hjärtat blev bjudna på fest, och vi hade det jätte roligt.
träffade lite nya bekantskaper, vilket jag hoppas håller i sig.. :)
jag vet ej  om jag orkar skriva mer värmen tar  kål på mig..  huha..
flera dagar i streck har det varit kanon väder.. över 35 grader  i solen  varje dag så man kan  knappt sitta  på balkongen.. :/  lite trist men men..
i kväll kanske jag  och hjärtat ska till favvo cafe't Ainas... så vi får se. skulle vara gott med en glass och en  kaffe.. :)
nåja jag  lovade folk i går att jag skulle  uppdatera denna  blogg  lite  oftare så jag får  väll lov at göra det ha et fint till nästa gång.. 


Kommentarer
Postat av: J

Var trevligt i lördags!

Hoppas ni hänger med oss på fredag före och under festivalen!

/ Johan

2009-07-01 @ 17:15:52
URL: http://likewhoa.bloggagratis.se/
Postat av: Net

hej=) Tack själv, kul att ni kom! =)

2009-07-20 @ 22:53:09
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0