trött...

ruskeligt trött är jag, sovit ett par timmar ca 4 kanske..
hyresvärden var förbi i morse och skulle kolla ventilationen (igen.) 
somnade inte förrns typ 03.40 så ganska surt..

jag och hjärtat kollade på resterande av den film som vi såg dagen innan (snövit och det sju dvärgarna)."tecknade."
men måste erkänna att jag knappt kunna hålla mig vaken.. jag var så horribelt trött.
är det nu med..
idag är det ganska mycket som vi ska göra.. få se  om vi gör det(?)
eller så kanske vi somnar ifrån det vem vet... tiden får utvisa det helt enkelt..
så nå tips på hur man skulle kunna hålla sig vaken? lämna dem gärna för jag vill gärna veta..
tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Anders Myrli

Tjenare kompis.

Såg att du hade skickat en vänförfrågan på facebook och jag accepterade den idag.

Sen läste jag lite i din blogg och tänke jag skulle bara droppa en liten hälsning.

Hur går det för dig?

2009-05-15 @ 06:44:28
URL: http://www.myrli.se
Postat av: Magnus a.k.a ifidie

sv: jo allt funkar bara bra tack.. :) hoppas musiken går bra för dig osv.. :)

och att du trivs där du bor nu mm.. :) hälsa åsa.

2009-06-03 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0